Parkour

 

 Sune Jahnke Parkour Torsdag 17:30 - 18:45 Instruktører:  Sune Jahnke 4239 9019, Phillip Hauge

 

Parkour er for dig mellem 12 -18 år, med lyst til at springe over, under og mellem
forhindringer til god musik. Vi træner grundlæggende parkourøvelser indendørs i gymnastiksalen.
Vi bruger elementer fra springgymnastikken. Og så træner vi styrke og smidighed så vi undgår
skader. Kom og vær med. Det er rigtig sjovt. Og så det giver gode muskler. 

 

                                           

 

 

 

Spin 4 you

Trine Linsbauer

2566 1104

 

torsdag kl. 18:35-19:35   Spin 4 you

 

SammenHoldet lever videre i spinningsrummet. så er du overvægtig,

så er de op af sofaen! Men der er ligeledes adgang for andre, der har

lyst til at få sved på panden - for det får du - men på en go´ måde

Vi kører så vel stående som siddende og med skiftende belastninger

samt tempo for at tilgodese både ben og åndedræt. Træningen kan

eventuelt benyttes som "forbrænder" til det efterfølgende "BodyFit" hold.

Alle kan være med - ring gerne for yderligere information.

BodyFit med Kettlebells

 

Leder: Bettina Wichmann
Tlf: 61691251

Torsdag kl. 20:00-21:00 BodyFitt med kettlebells

     BodyFit er styrketræning for hele kroppen, man skal bruge sine mave og rygmuskler som udgangspunkt, og så bliver ben og arme også udfordret. Man kan med vedholden træning forandre sin krop, og tabe sig meget. Det minder lidt om Crossfitt. Vi får nye redskaber i år, hvor vi også får trænet kondition. Timen varierer meget, men vi hygger os, snakker, griner og sveder samtidigt. Mænd er velkomne. Jeg tager gerne udfordringen op og jeres krop fit. Se mere på http://kristianbrandsted.dk. Han har været min personlige træner i flere år.
OBS: det foregår i hallen

Motionsboksning

 Mathias Skovsende                Motionsboksning Mandag kl. 19:00-19:55 

tlf. 2763 1987                                                      Torsdag kl. 19:00-19:55

  

Motionsboksning er for mænd og kvinder over 16 år, da det er vigtigt at din krop er færdigudviklet.

Til motionsboksning træner vi en times intensiv træning med fokus på kondition,

teknisk grundtræning og styrketræning. Træningen vil være meget varierende, vi vil benytte os

af sjippetove, ribber, boksepuder mv. så vi rammer alle muskelgrupper. Motionsboksning er en god

måde at styrke sin muskulatur, kondition og måske smide nogle kilo på. Træningen vil blive tilrettelagt

så ALLE kan være med, idet motionsboksning er for alle. Motionsboksning er et hold for dig,

hvis du kan lidt at bruge din krop samtidig med at du har det sjovt.  -  Så mød bare op!

Spring 2

Ledere: Mia Helsengren 25335676
Thomas Johnsen, Lisa Christensen

Torsdag kl. 17:00-18:10, Spring 2: fra 3 klasse

 

 For alle drenge og piger , der har lyst til motion og spring og samtidig vil have det sjovt. Vi træner styrke, motorik og smidighed på alle gymnastikkens redskaber.Vi laver armbøjninger, kolbøtter, vejrmøller, overslag, saltoer, står på hænder, springer i trampolin og på teamtrack. I løbet af de to første træninger vil de enkelte børn blive vurderet og der kan blive flyttet lidt rundt.

 

 

 

 

Underkategorier